Agencja Badawcza „Total Effect”
Skowron Sp. j.
TEL.:
+48 723 696 452
ADRES:
ul. Romantyczna 19/30, 20-533 Lublin
NIP:
712-324-25-72
KRS:
0000381484
FORMULARZ KONTAKTOWY:
Wypełnij poniższe pole
Wypełnij poniższe pole
Wypełnij jedno z poniższych pól
Wystarczy jedno
z dwóch
« OFERTA

Polski Indeks Satysfakcji Klienta (PISK)

Lojalny klient
  • jest mniej skłonny do zmiany dostawcy,
  • jest mniej wrażliwy na podwyżki cen,
  • jest mniej kosztowny w obsłudze,
  • jest mniej podatny na działania marketingowe konkurencji,
  • jest skłonny do zakupów dodatkowych produktów,
  • jest „chodzącą wizytówką” firmy, rekomendującą jej produkty i usługi.
Jak budować lojalność?
  • określ czynniki budujące satysfakcję klientów z dostarczanych produktów/usług,
  • poznaj opinie klientów na temat oferowanych im produktów i usług,
  • rozwijaj oferty w kierunku zgodnym z oczekiwaniami klientów.
Korzyści
  • dokładne rozpoznanie oczekiwań klientów względem firmy
  • poznanie opinii klientów odnośnie jakości dostarczanych produktów/usług
  • wytypowanie czynników, wpływających na decyzje klientów o wyborze dostawcy określonych produktów/usług
  • zwiększenie przychodów dzięki lepszemu dostosowaniu produk- tów/usług do potrzeb klientów
  • wyznaczenie kluczowych czynników sukcesu w budowaniu satysfakcji i lojalności klientów
  • wczesne zdiagnozowanie pojawiających się zmian w potrzebach i lepsze dopasowanie oferty do oczekiwań rynkowych
PDFPobierz folder (pdf, 1.8MB)
Polski Indeks Satysfakcji Klienta (PISK) to narzędzie budujące wiedzę na temat rynku i klienta. PISK stwarza realną możliwość uzyskania przewagi nad konkurencją i zwiększenia przychodów przedsiębiorstwa.

PISK Satysfakcja i lojalność klienta stanowią kluczowe elementy w łańcuchu tworzenia wyniku finansowego przedsiębiorstwa. Korzyści płynące z posiadania silnej bazy lojalnych klientów to przede wszystkim dynamiczny wzrost obrotów firmy i spadek kosztów ich obsługi.

Wymagający klient

Dzisiejszy klient jest zmienny i wymagający. Tylko dokładne poznanie jego potrzeb i preferencji pozwoli Twojej firmie idealnie dopasować ofertę do wymagań rynku i zatrzymać klienta na stałe.

Zobacz siedem faktów o kliencie
  1. Zdobycie nowego klienta wiąże się przeciętnie z 7 razy większymi kosztami niż utrzymanie obecnego.
  2. Koszty obsługi klienta z 2-letnim stażem są o ⅔ mniejsze w porównaniu do kosztów obsługi nowopozyskanego klienta.
  3. Usatysfakcjonowany klient poleca produkt/usługę przeciętnie 5 kolejnym osobom.
  4. Niezadowolony klient opowiada o złych doświadczeniach przeciętnie aż 9 osobom.
  5. Zaledwie 4% niezadowolonych klientów składa reklamację.
  6. 5% wzrost wskaźnika utrzymania klientów zwiększa zyski firmy od 25 do 100%!
  7. 2% wzrost wskaźnika utrzymania klientów wpływa na zyski tak jak redukcja kosztów o 10%.
Zwiń

Cykliczne badania satysfakcji klientów pozwalają odpowiednio wcześnie dopasować ofertę do wymagań i oczekiwań rynku, dzięki czemu firma nie tylko nie traci swoich klientów, ale także przejmuje ich od bezpośredniej konkurencji.

W pełni usatysfakcjonowany klient staje się klientem lojalnym wobec firmy. A w dzisiejszych czasach to właśnie lojalni klienci stanowią klucz do sukcesu przedsiębiorstwa.


Model narzędzia

Wartość indeksu satysfakcji klienta (PISK) szacowana jest na podstawie wyników uzyskiwanych przez przedsiębiorstwo w obszarach: wizerunku, oczekiwań klientów wobec przedsiębiorstwa i jego produktów/usług, dostępnych zasobów (materialnych i niematerialnych), różnych obszarów jakości (dostosowanych do sektora i profilu działalności przedsiębiorstwa) oraz postrzeganej przez klienta wartości (stosunek uzyskanych korzyści do poniesionych nakładów).


Model badania satysfakcji i lojalności klientów Model badania satysfakcji i lojalności klientów

Zbieranie danych i opracowanie raportu

Dane zbierane są przy pomocy kwestionariusza ankiety, który może mieć formę drukowaną (przeznaczoną do samodzielnego wypełniania) lub ankiety internetowej. W ankiecie umieszczone są liczne pytania odnoszące się do poszczególnych obszarów modelu.

Dostosowana do profilu działalności ankieta zostanie opracowana w ciągu 2 tygodni od podpisania umowy. Badanie wraz z opracowaniem raportu trwa ok. 4 tygodni od momentu zebrania wypełnionych ankiet.



Polski Indeks Satysfakcji Klienta to efektywne narzędzie, dzięki któremu firmy w sposób cykliczny i obiektywny mierzą skuteczność swoich działań w stosunku do klientów.